A0:  نمونه کار
پری سان

واینا که میشه به طرح های مختلف در آورد

واین نون همبرگرها به به هوس کردم

مواد داخلش هم کتلت بادمجان هستش

من خمیرپیتزاهام رو هم با این خمیر راحت وساده دوست عزیزیم استاد سیما (دوست انجمن خانوم گل ) درست میکنم فوق العادس حتما امتحان کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

فریدون
ساعت22:20---29 مهر 1391
سلام ازاینکه دروبلاگم پیام گذاشتی مچکرم ازوبلاگتون دیدن کردم خیلی زیبا بود من مهندس صنایع غذایی هستم اسمم فریدون است
پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیزم ومنم به قول شما مچکرم که از وبلاگ منم دیدن کردین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 مهر 1398برچسب:خمیر پیتزا,خمیرراحت,خمیرنون,خمیر,اموزش خمیر, :: 22:35 :: نويسنده : پری سان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوبی رو در وبلاگ من داشته باشین ومطالب مفید باشه براتون . منتظر نظرات سازندتون هستم.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پری سان و آدرس pari-san.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1




cache01last1392435360